Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych

Gdynia | Wejherowo

Prawo pracy

Kancelaria Prawna Mohylak to zespół wykwalifikowanych i doświadczonych prawników, biegle operujących zagadnieniami prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Wyróżnia nas indywidualne podejście do każdego klienta, szerokie spektrum specjalizacji oraz duże doświadczenie, pozwalające na kompleksową obsługę każdego postępowania. Specjalizacja kancelarii obejmuje następujące dziedziny prawa pracy:

• Umowa o pracę
  • Świadectwo pracy
  • Uprawnienia pracownicze
  • Wynagrodzenia
  • Odszkodowania
  • Odprawy pieniężne, emerytalne

Obsługa prawna

Kancelaria świadczy swoje usługi w rozstrzyganiu sporów wynikających ze stosunku pracy zarówno pracownikom, jak i pracodawcom. Naszą ofertę w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych kierujemy do osób fizycznych oraz podmiotów gospodarczych. Pomagamy m.in.:

• Pracodawcom
  • Pracownikom
  • Firmom
  • Organizacjom
  • Fundacjom
  • Stowarzyszeniom
  • Związkom zawodowym
  • Kadrom
  • Działom HR

Zakres pomocy prawnej

Posiadamy szeroką wiedzę i doświadczenie. Świadczymy kompleksowe usługi prawne w zakresie indywidualnego i zbiorowego prawa w pracy. Oferujemy porady i opinie prawne, reprezentację w sporach przed pracodawcami oraz ZUS, a także w postępowaniach sądowych z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.

Zakres naszych usług obejmuje m.in:

• Dochodzenie roszczeń w związku z wypowiedzeniem umowy o prac
  • Prowadzenie spraw o mobbing
  • Uzyskanie wynagrodzenia
  • Przywrócenie do pracy
  • Dochodzenie odpowiedzialności materialnej
  • Uzyskanie należytej renty lub emerytury
  • Sporządzanie aktów i dokumentów z zakresu prawa pracy
  • Tworzenie umów i kontraktów
  • Dochodzenie odszkodowań

Wybierz sprawdzonego partnera

Prawo pracy normuje szeroki wachlarz zagadnień dotyczących codziennego życia każdego pracodawcy praz pracownika. Reguluje ono stosunek pracy oraz wzajemne roszczenia. W naszej Kancelarii doradzimy najkorzystniejsze rozwiązania, mające na celu usprawnienie polityki zatrudnienia oraz zagwarantowanie przestrzegania praw i obowiązków zarówno przez pracodawcę, jak i pracownika. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub odwiedzenia naszych kancelarii w Wejherowie i Gdyni.

Dowiedz się jak możemy Ci pomóc​